SEO pro e-shopy: Tipy pro zvýšení návštěvnosti

SEO pro e-shopy: Tipy pro zvýšení návštěvnosti

Kategorie: SEO - Google a Seznam

17.12.2024

Pracujte s klíčovými slovy, optimalizujte produktové stránky, využít recenze zákazníků a zlepšit technické aspekty webu a dosáhněte vyšší návštěvnosti.

Co brzdí váš úspěch? Klíčové chyby v SEO

Co brzdí váš úspěch? Klíčové chyby v SEO

Kategorie: SEO - Google a Seznam

10.12.2024

Nežádoucí faktory z hlediska seo snižují Vaše hodnocení, proto je pravidelná kontrola a optimalizace nezbytná pro zajištění dlouhodobého úspěchu.

SEO - Optimalizace pro vyhledávače Google a Seznam

Jak dostat web na Google

Jak dostat web na Google

Kategorie: SEO - Google a Seznam

06.12.2024

Google Search Console (GSC) je bezplatný nástroj od společnosti Google, který slouží správcům webových stránek k monitorování a optimalizaci jejich webů.

Jak funguje Googlebot a co můžete udělat pro lepší indexaci

Jak funguje Googlebot a co můžete udělat pro lepší indexaci

Kategorie: SEO - Google a Seznam

11.11.2024

Googlebot je prohledávač Googlu, který sleduje a indexuje stránky na webu. Pomocí Google Search Console lze sledovat výkon webu, odesílat mapy webu a optimalizovat stránky pro lepší zobrazení ve vyhledávači.

Jak efektivně tvořit obsah pro web s ohledem na SEO a semantiku

Jak efektivně tvořit obsah pro web s ohledem na SEO a semantiku

Kategorie: SEO - Google a Seznam

12.11.2024

Vytváření obsahu pro web není jen o psaní zajímavých článků. Aby byl web SEO úspěšný, je klíčové přemýšlet o sémantice a optimalizaci pro vyhledávače už od prvního řádku.

Jak správně použít klíčová slova pro maximální efekt

Jak správně použít klíčová slova pro maximální efekt

Kategorie: SEO - Google a Seznam

24.11.2024

Správně zvolená a implementovaná klíčová slova vám pomohou zvýšit viditelnost vašeho webu a přilákat více návštěvníků.

SEO strategie pro lokální podniky

SEO strategie pro lokální podniky

Kategorie: SEO - Google a Seznam

24.11.2024

SEO strategie pro lokální podniky je zásadní pro zvýšení viditelnosti v místních výsledcích vyhledávání.

klíčová slova jak zjistit

klíčová slova jak zjistit

Kategorie: SEO - Google a Seznam

4.12.2024

Klíčová slova jsou základem úspěšného online obsahu. Zjistíte je pomocí Google Nášptávače, Seznam.cz nebo nástrojů jako Ubersuggest či Ahrefs pro detailní analýzu.

BANAN.CZ

Jak fungují vyhledávače a jaký vliv má SEO

02. 11. 2024

Pochopení toho, jak vyhledávače fungují, a aplikace efektivního SEO může značně zvýšit šance na úspěch webu.

SEO - Off page faktory

6. 11. 2023

V našem seriálu jsme zatím převážně hovořili o SEO faktorech, které můžete ovlivnit přímo na vašich stránkách (on-page faktory). Dnes si řekneme o faktorech, které jsou mimo váš web, nazývají se off-page faktory.

Obsah je král

31. 10. 2023

Tento slavný výrok napsal ve svém jasnozřivém článku již víc jak před čtvrtstoletím v roce 1996 spoluzakladatel Microsoftu Bill Gates v době, kdy ještě nebyl Google, YouTube, Facebook, Twitter.

Jak důležité jsou nadpisy?

26. 10. 2023

V dnešním díle našeho seriálu si probereme další prvek z onpage faktorů a tím jsou nadpisy, anglicky heading. Dokument html umožňuje mít až šest úrovní nadpisů od hlavního, nejdůležitějšího značeného H1 až po nejmenší H6.

Přitažlivý popisek stránky

17. 10. 2023

Popisek je krátký a výstižný text, který naznačuje a shrnuje obsah dané webové stránky. Obsahuje informace, které se již nevešly do titulku a jeho cílem je upoutat pozornost na následující obsah.

20 tipů pro poutavý titulek

4. 10. 2023

Jak bylo slíbeno, v tomto článku vám nabídneme tipy a konkrétní příklady, jak napsat titulek, aby zaujal, abyste nebyli ve výsledcích vyhledávání jen šedým průměrem, který uživatel jen proskenuje, ale který ho neosloví. Základ úspěchu je odlišit se.

Titulek stránky viditelný neviditelný

28. 9. 2023

Co je titulek stránky? Titulek stránky je značka (tag title) HTML kódu stránky určující název dané stránky. Je umístěn v záhlaví stránky (head). Titulek stránky by měl být krátkým, přesným a výstižným popisem obsahu stránky.

SEO - On page faktory

25. 9. 2023

Jak již název napovídá, jsou to ty faktory, které můžeme ovlivnit přímo na našich webových stránkách. Tyto faktory, pokud jsou správně nastaveny a optimalizovány, mohou mít velký vliv na hodnocení našich stránek vyhledávači.

Jak zlepšit pozici webu ve vyhledávačích

15. 9. 2023

Jako první díl seriálu Vám přinášíme stručný a přehledný návod, jak docílit toho, aby vaše webové stránky měly co nejlepší pozice ve vyhledávačích Google a Seznam.

Úspěšné SEO

4. 9. 2023

Lidově řečeno, SEO znamená být vidět na Googlu a Seznamu. Na internetu, kde jsou miliardy stránek, jsou vyhledávače klíčové programy. Umožňují nám nalézt webové stránky, kde jsou námi požadované informace.

uživatelský obsah - vždy jako první článek!!!