SEO pro e-shopy: Tipy pro zvýšení návštěvnosti
Kategorie: SEO - Google a Seznam
17.12.2024
Pracujte s klíčovými slovy, optimalizujte produktové stránky, využít recenze zákazníků a zlepšit technické aspekty webu a dosáhněte vyšší návštěvnosti.
Co brzdí váš úspěch? Klíčové chyby v SEO
Kategorie: SEO - Google a Seznam
10.12.2024
Nežádoucí faktory z hlediska seo snižují Vaše hodnocení, proto je pravidelná kontrola a optimalizace nezbytná pro zajištění dlouhodobého úspěchu.
SEO - Optimalizace pro vyhledávače Google a Seznam
Jak dostat web na Google
Kategorie: SEO - Google a Seznam
06.12.2024
Google Search Console (GSC) je bezplatný nástroj od společnosti Google, který slouží správcům webových stránek k monitorování a optimalizaci jejich webů.
Jak funguje Googlebot a co můžete udělat pro lepší indexaci
Kategorie: SEO - Google a Seznam
11.11.2024
Googlebot je prohledávač Googlu, který sleduje a indexuje stránky na webu. Pomocí Google Search Console lze sledovat výkon webu, odesílat mapy webu a optimalizovat stránky pro lepší zobrazení ve vyhledávači.
Jak efektivně tvořit obsah pro web s ohledem na SEO a semantiku
Kategorie: SEO - Google a Seznam
12.11.2024
Vytváření obsahu pro web není jen o psaní zajímavých článků. Aby byl web SEO úspěšný, je klíčové přemýšlet o sémantice a optimalizaci pro vyhledávače už od prvního řádku.
Jak správně použít klíčová slova pro maximální efekt
Kategorie: SEO - Google a Seznam
24.11.2024
Správně zvolená a implementovaná klíčová slova vám pomohou zvýšit viditelnost vašeho webu a přilákat více návštěvníků.
SEO strategie pro lokální podniky
Kategorie: SEO - Google a Seznam
24.11.2024
SEO strategie pro lokální podniky je zásadní pro zvýšení viditelnosti v místních výsledcích vyhledávání.
klíčová slova jak zjistit
Kategorie: SEO - Google a Seznam
4.12.2024
Klíčová slova jsou základem úspěšného online obsahu. Zjistíte je pomocí Google Nášptávače, Seznam.cz nebo nástrojů jako Ubersuggest či Ahrefs pro detailní analýzu.
Jak fungují vyhledávače a jaký vliv má SEO
02. 11. 2024
Pochopení toho, jak vyhledávače fungují, a aplikace efektivního SEO může značně zvýšit šance na úspěch webu.
SEO - Off page faktory
6. 11. 2023
V našem seriálu jsme zatím převážně hovořili o SEO faktorech, které můžete ovlivnit přímo na vašich stránkách (on-page faktory). Dnes si řekneme o faktorech, které jsou mimo váš web, nazývají se off-page faktory.
Obsah je král
31. 10. 2023
Tento slavný výrok napsal ve svém jasnozřivém článku již víc jak před čtvrtstoletím v roce 1996 spoluzakladatel Microsoftu Bill Gates v době, kdy ještě nebyl Google, YouTube, Facebook, Twitter.
Jak důležité jsou nadpisy?
26. 10. 2023
V dnešním díle našeho seriálu si probereme další prvek z onpage faktorů a tím jsou nadpisy, anglicky heading. Dokument html umožňuje mít až šest úrovní nadpisů od hlavního, nejdůležitějšího značeného H1 až po nejmenší H6.
Přitažlivý popisek stránky
17. 10. 2023
Popisek je krátký a výstižný text, který naznačuje a shrnuje obsah dané webové stránky. Obsahuje informace, které se již nevešly do titulku a jeho cílem je upoutat pozornost na následující obsah.
20 tipů pro poutavý titulek
4. 10. 2023
Jak bylo slíbeno, v tomto článku vám nabídneme tipy a konkrétní příklady, jak napsat titulek, aby zaujal, abyste nebyli ve výsledcích vyhledávání jen šedým průměrem, který uživatel jen proskenuje, ale který ho neosloví. Základ úspěchu je odlišit se.
Titulek stránky viditelný neviditelný
28. 9. 2023
Co je titulek stránky? Titulek stránky je značka (tag title) HTML kódu stránky určující název dané stránky. Je umístěn v záhlaví stránky (head). Titulek stránky by měl být krátkým, přesným a výstižným popisem obsahu stránky.
SEO - On page faktory
25. 9. 2023
Jak již název napovídá, jsou to ty faktory, které můžeme ovlivnit přímo na našich webových stránkách. Tyto faktory, pokud jsou správně nastaveny a optimalizovány, mohou mít velký vliv na hodnocení našich stránek vyhledávači.
Jak zlepšit pozici webu ve vyhledávačích
15. 9. 2023
Jako první díl seriálu Vám přinášíme stručný a přehledný návod, jak docílit toho, aby vaše webové stránky měly co nejlepší pozice ve vyhledávačích Google a Seznam.
Úspěšné SEO
4. 9. 2023
Lidově řečeno, SEO znamená být vidět na Googlu a Seznamu. Na internetu, kde jsou miliardy stránek, jsou vyhledávače klíčové programy. Umožňují nám nalézt webové stránky, kde jsou námi požadované informace.